Σέ εξέλιξη είναι η επιχείρηση απεγκλωβισμού ατόμου που έπεσε στις γραμμές του ηλεκτρικού στον σταθμό του Ταύρου.
Τα δρομολόγια διεξάγονται μεταξύ των σταθμών κηφισίας - Ομόνοιας
Και φαληρο- Πειραιά!!
Θα υπάρξη νεώτερη ενημέρωση σε λίγο........
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
