Ο δήµος έχει τον λόγο από εδώ και πέρα για να αντιµετωπίσει το θέµα της καταλήψεως κοινοχρήστων χώρων που παρατηρείται στο Μεσολόγγι.
Αφορµή δόθηκε από κάποιες διαµαρτυρίες δηµοτών τις τελευταίες ηµέρες ότι εµποδίζεται η ασφαλής διέλευση από διάφορες κατασκευές. Ο αντιδήµαρχος Δηµ. Μπουσµπουρέλης λέει ότι θα εφαρµοστεί...
.aixmi-news.gr/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...