Ρομά έκλεψαν σκαπτικό μηχάνημα από την Νεάπολη Άγρινίου « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Ρομά έκλεψαν σκαπτικό μηχάνημα από την Νεάπολη Άγρινίου

Συνελήφθησαν χθες στο Αγρίνιο  δύο Ρομά 15 ετών και ένας νεαρός 22 ετών διότι χθες  κατά τις μεσημεριανές ώρες έκλεψαν ένα  σκαπτικό μηχάνημα από την περιοχή της Νεάπολης του δήμου Αγρινίου. Αναλυτικά, δύο ρομά,  μπήκαν στο αγρόκτημα και  αφού αφαίρεσαν  το σκαπτικό μηχάνημα το στην φορτωσαν στην  καρότσα του αγροτικού τους. Η τύχη όμως δεν ήταν με το μέρος του διότι κατά την
επιστροφή ,οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Αγρινίου  τους σταμάτησαν για έλεγχο και  τους συνέλαβαν.
Οι δύο Ρομά οδηγηθούν  σήμερα στον αρμόδιο εισαγγελέα Αγρινίου.   
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook