
Συνελήφθησαν χθες στο Αγρίνιο δύο Ρομά 15 ετών και ένας νεαρός 22 ετών διότι χθες κατά τις μεσημεριανές ώρες έκλεψαν ένα σκαπτικό μηχάνημα από την περιοχή της Νεάπολης του δήμου Αγρινίου. Αναλυτικά, δύο ρομά, μπήκαν στο αγρόκτημα και αφού αφαίρεσαν το σκαπτικό μηχάνημα το στην φορτωσαν στην καρότσα του αγροτικού τους. Η τύχη όμως δεν ήταν με το μέρος του διότι κατά την
επιστροφή ,οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Αγρινίου τους σταμάτησαν για έλεγχο και τους συνέλαβαν.
Οι δύο Ρομά οδηγηθούν σήμερα στον αρμόδιο εισαγγελέα Αγρινίου.