Θα καταργηθεί το εισιτήριο των 5 ευρώ στα νοσοκομεία « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Θα καταργηθεί το εισιτήριο των 5 ευρώ στα νοσοκομεία

Κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΑ στις   5:42 μ.μ.  |  Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Ξανθός: Θα καταργηθεί το εισιτήριο των 5 ευρώ στα νοσοκομεία

Προτεραιότητα του υπουργείου Υγείας θα είναι η ανακούφιση των ανασφάλιστων, αλλά και των ασφαλισμένων μειώνοντας τη συμμετοχή τους στα φάρμακα, τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός, Ανδρέας Ξανθός, κατά την τελετή παράδοσης - παραλαβής.

Ο κ. Ξανθός είπε ότι, με βάση το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, θα καταργηθεί το εισιτήριο των 5 ευρώ στα νοσοκομεία και το 1 ευρώ με το οποίο επιβαρύνεται κάθε συνταγή.

"Πρώτα απ όλα είναι σημαντικό να ανακουφίσουμε τους ανασφάλιστους, μετά να διασφαλίσουμε την επιβίωση των δημόσιων δομών και στη συνέχεια να αναδιοργανώσουμε το ΕΣΥ", επισήμανε ο κ. Ξανθός.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...