ΣΟΚ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ: 59 χρονος πέθανε άδικα μέσα στο Νοσοκομείο « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

ΣΟΚ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ: 59 χρονος πέθανε άδικα μέσα στο Νοσοκομείο

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ένας 59χρονος, έχασε άδικα τη ζωή του τη προηγούμενη εβδομάδα εντός του Γενικού Νοσοκομείου Αγρινίου, ενώ του είχαν δώσει εξιτήριοΣε συνέντευξη που παρέθεσε ο γαμπρός του εκλιπόντος κ. Δημήτρης Παπανικολάου στον Antennastar, εξιστορήθηκε επακριβώς το εν λόγω συμβάν:
Ο 59χρονος, πατέρας ενός 11χρονου κοριτσιού, επισκέφτηκε το Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου την περασμένη Τρίτη 30 Δεκεμβρίου στις 10.30 το πρωί, με προβλήματα έντονης ζαλάδας που αντιμετώπιζε σπίτι του. Ανέφερε στο ιατρικό προσωπικό του Νοσοκομείου ότι είχε ιστορικό καρδιάς και ότι παρακολουθούταν από κάποιον εξωτερικό γιατρό, τέως γιατρό της καρδιολογικής του Νοσοκομείου. Ο γιατρός του όμως απουσίαζε εκτός πόλης κι έτσι ο 59χρονος αναγκάστηκε να επισκεφτεί το Νοσοκομείο, όπου από τις 10.30 το πρωί περίπου μέχρι και τις 5.30 το απόγευμα του έκαναν διάφορες εξετάσεις. Δεν διαπιστώθηκε κάτι που να έκρινε τη νοσηλεία και τη διακομιδή του σε κάποιο άλλο νοσοκομείο με καρδιολόγο, το μόνο όμως που διεπιστώθη ήταν το έμφραγμα του μυοκαρδίου από το οποίο και έχασε ο άτυχος 59χρονος τη ζωή του στις 5.40 μ.μ.
10893798_1036198886406730_684378687_nΟρθοστατική υπόταση και αρρυθμία είχε καταγραφεί στο ιστορικό του ασθενούς χωρίς να έχει υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση. Όλες αυτές τις ώρες δεν είχε γίνει κάποια εισαγωγή του αλλά νοσηλευόταν στο θάλαμο βραχείας νοσηλείας, όπου οι γιατροί εκεί του έκαναν αιματολογικές εξετάσεις και καρδιογράφημα και, εν τέλει, εκτίμησαν ίλιγγο για ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα, καθότι καρδιολόγος στο νοσοκομείο δεν υπάρχει εδώ και αρκετούς μήνες. Στις 5,30 μ.μ., με εντολή των γιατρών ο ασθενής αφέθηκε ελεύθερος να επιστρέψει σπίτι του, όταν λίγο πριν την έξοδό του από το Νοσοκομείο λιποθύμησε και διεπιστώθη ο ακαριαίος θάνατός του.
Εύλογο, σαφώς, παραμένει το παράπονο της οικογένειας πως ένας άνθρωπος με όλο αυτό το ιστορικό δεν εισακούστη από τους θεράποντες ιατρούς με αποτέλεσμα να μην εξεταστεί σχολαστικά και γιατί, αφού δεν υπήρχε καρδιολόγος στο νοσοκομείο, δεν τον έστειλαν σε κάποιο άλλο νοσοκομείο όπου θα μπορούσε να χρηστεί απαραίτητης μεταχείρισης.
Όσον αφορά στο νομικό ζήτημα της υπόθεσης, η οικογένεια απευθύνθηκε σε δικηγόρο στις 2 Ιανουαρίου, και θα κινηθεί κατά παντός υπευθύνου ζητώντας να μάθει ποιο ήταν το προσωπικό της ημέρας εκείνης, όταν άδικα έφυγε ο 59χρονος από τη ζωή και τι ακριβώς συνέβη εκείνη τη μέρα από πλευράς εξετάσεων. Αναμένουν ακόμη τα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής εξέτασης για να τα προσκομίσουν στον Εισαγγελέα και εκείνος να κινηθεί αναλόγως.
Ευχή της οικογένειας μετά από αυτό το τραγικό γεγονός είναι το συγκεκριμένο συμβάν να ναι το τελευταίο και να μην χάσει κανείς άλλος συνάνθρωπος μας τη ζωή του εντός του Νοσοκομείου, ελλείψει γιατρών.
http://agrinioreport.com/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook