Ληστές μπήκαν σε ισόγειο διαμέρισμα στη Φιλοθέη από παράθυρο, περίπου στις 05.00 τα ξημερώματα χθές
Οι δράστες έδεσαν την 50χρονη ιδιοκτήτρια και την οικιακή βοηθό, στη συνέχεια αφαίρεσαν χρήματα και κοσμήματα και διέφυγαν.
Οι αστυνομικοί διεξάγουν έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των ληστών. Για το περιστατικό διενεργείται προανάκριση.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...