36χρονη πέθανε αφού γέννησε νεκρό το παιδί της « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

36χρονη πέθανε αφού γέννησε νεκρό το παιδί της

Καρδίτσα: 36χρονη πέθανε αφού γέννησε νεκρό το παιδί της

Άφησε την τελευταία πνοή της λίγο μετά την αλλαγή του χρόνου

Τραγωδία ανήμερα της Πρωτοχρονιάς για μία οικογένεια από χωριό της Καρδίτσας. Η 36χρονη γυναίκα άφησε την τελευταία πνοή της λίγο μετά την αλλαγή του χρόνου και αφού είχε γεννήσει νεκρό το έμβρυο που κυοφορούσε.



Η άτυχη γυναίκα είχε εισαχθεί χθες στη μαιευτική κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας και για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία ξεψύχησε και η ίδια και το μωρό της. 

Την υπόθεση έχει αναλάβει η Αστυνομία, μετά από σχετική κλήση των συγγενών της γυναίκας.

Πηγή: onlarissa 
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook