Θρήνος για τον 29χρονο που "έσβησε" μετά από τροχαίο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Θρήνος για τον 29χρονο που "έσβησε" μετά από τροχαίο

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   10:40 μ.μ.  |  Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Θρήνος στην Πάτρα για τον 29χρονο που `έσβησε` μετά από τροχαίο


Από τη σύγκρουση των δύο αυτοκινήτων, έχουν τραυματιστεί άλλα δύο άτομα...


Ο 29χρονος οδηγός, υπέκυψε στα τραύματά του στο νοσοκομείο που μεταφέρθηκε από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ,




μετά τον σοβαρό τραυματισμό του στο δυστύχημα που έγινε χθες το απόγευμα στην Νέα Εθνική Οδό Πατρών - Πύργου στο ύψος των Τσουκαλείκων.

Πηγή: PatrasTimes
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...