Από την Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας & Δημόσιας Υγείας του Δήμου Αγρινίου σας ενημερώνουμε ότι η καταβολή στους δικαιούχους των Προνοιακών επιδομάτων για το δίμηνο ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ-ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2014 θα αρχίσει την Τετάρτη 21/01/2015.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!