Το Υπουργείο Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας ανακοινώνει ότι η δωρεάν κάρτα μετακίνησης των ατόμων με αναπηρία για τις Αστικές
συγκοινωνίες, θα διανέμεται μετά τις 16-2-2015. Μέχρι τότε ισχύουν οι κάρτες του έτους 2014.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!