Ξήλωσαν ράγες βάρους 200 κιλών από το δίκτυο του ΟΣΕ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Ξήλωσαν ράγες βάρους 200 κιλών από το δίκτυο του ΟΣΕ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   11:10 π.μ.  |  Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Φθιώτιδα: Ξήλωσαν ράγες βάρους 200 κιλών από το δίκτυο του ΟΣΕ

Οι δράστες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Λαμίας με κατηγορίες για κλοπή κατά συναυτουργία και διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών, ενώ το αυτοκίνητο που χρησιμοποίησαν κατασχέθηκε

Στο πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου τους έκρυβαν τρεις «κυνηγοί» μετάλλων τα κομμάτια που είχαν κόψει από τις ράγες και τους στρωτήρες του σιδηροδρομικού δικτύου του Ο.Σ.Ε. στις Άνω Βαρδάτες Φθιώτιδας, ελπίζοντας ότι έτσι δεν θα έδιναν στόχο σε τυχόν μπλόκο αστυνομικών.



Γελάστηκαν, όμως, γιατί οι άνδρες της Ασφαλείας Λαμίας που ερευνούσαν την λεηλασία του δικτύου βρέθηκαν γρήγορα στα ίχνη των τριών τσιγγάνων ηλικίας 45, 27 και 25 χρόνων. Τους ακινητοποίησαν και έκαναν έρευνα στο Ι.Χ. αυτοκίνητο, όπου βρήκαν τα  16 κομμάτια σιδηροτροχιών βάρους 200 κιλών και τα επέστρεψαν σε αρμόδιο του Ο.Σ.Ε.. Οι δράστες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Λαμίας με κατηγορίες για κλοπή κατά συναυτουργία και διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών, ενώ το αυτοκίνητο που χρησιμοποίησαν κατασχέθηκε.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...