Στους 18 οι νεκροί από τη γρίπη « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Στους 18 οι νεκροί από τη γρίπη

Κατηγορία ΥΓΕΙΑ στις   1:02 μ.μ.  |  Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Στους 18 οι νεκροί από τη γρίπη
Στην πρώτη φάση έξαρσης της γρίπης βρίσκεται η Ελλάδα, που, σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία, 18 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους από τις επιπλοκές της.

Οι ασθενείς που έχουν νοσηλευθεί σε ΜΕΘ είναι συνολικά 60, από τους οποίους 30 εξακολουθούν να παρακολουθούνται σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας, σύμφωνα με το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...