Θρήνος για το θάνατο 17χρονης μαθήτριας « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Θρήνος για το θάνατο 17χρονης μαθήτριας

Θρήνος στο Άργος για το θάνατο 17χρονης μαθήτριας

Το Κιβέρι και το Άργος θρηνούν τον απρόσμενο χαμό της 17χρονης Δήμητρας.
Η κοπέλα, που ήταν μαθήτρια της Γ΄ Λυκείου, έπαθε καρδιακό επεισόδιο το απόγευμα της Τετάρτης,
την ώρα του μαθήματος, σε φροντιστήριο του Άργους.

Μεταφέρθηκε αμέσως στο Νοσοκομείο του Άργους, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της.

Πηγή: arcadiaportal

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook