Yπάλληλος εργάζεται στο δήμο Αγρινίου με πλαστό απολυτήριο (έγγραφο) « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Yπάλληλος εργάζεται στο δήμο Αγρινίου με πλαστό απολυτήριο (έγγραφο)

dhmos agrinioy dhmarxeio
Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 1ης Δεκεμβρίου, τέθηκε προ ημερήσιας διάταξης το θέμα υπαλλήλου ο οποίος ενώ το 2007 απολύθηκε από το δήμο Θεστιέων επειδή είχε προσκομίσει για να προσληφθεί ως οδηγός απορριμματοφόρου πλαστό απολυτήριο λυκείου. Μετά από έλεγχο στα δικαιολογητικά του αποδείχτηκε ότι ο υπάλληλος είχε πλαστογραφήσει το απολυτήριο της αδελφής του και στη συνέχεια το προσκόμισε στο δήμο για να προσληφθεί. Ο επικεφαλής της παράταξης Ανατροπή Τώρα-Πολίτες σε Δράση που έφερε το θέμα στο Δ.Σ ζήτησε να ενημερωθεί που βρίσκεται η υπόθεση και εάν ο υπάλληλος συνεχίζει να εργάζεται στο δήμο Αγρινίου με πλαστό απολυτήριο. Ο δήμαρχος Αγρινίου απάντησε θετικά και στη συνέχεια ανέφερε ότι ο υπάλληλος πληρώνεται αλλά έχουν κινηθεί όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες που ορίζονται από το νόμο για την περίπτωση του. Από την πλευρά του ο κ. Μοσχολιός δήλωσε ότι δεν γνώριζε τίποτα για την απόλυση του υπαλλήλου ενώ ο πρώην αντιδήμαρχος οικονομικών κ. Ράπτης υποστήριξε ότι προσελήφθη στο δήμο ξανά αφού υπήρχε μια «ερμαφρόδιτη απόφαση» για τον υπάλληλο ενώ αναφέρθηκε και στις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν για την πληρωμή του υπαλλήλου. Ο Aerasnews.grδίνει σήμερα στη δημοσιότητα το έγγραφο της απόλυσης του υπαλλήλου αναμένοντας να πέσει άπλετο φως στην υπόθεση και να δοθούν απαντήσεις από τους αρμοδίους για την υπόθεση.
Automatically generated PDF from existing images.Automatically generated PDF from existing images.Automatically generated PDF from existing images.Automatically generated PDF from existing images.
aerasnews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook