Λίγο πριν τις εννιά το βραδύ έφτασε στο Αγρίνιο η αποστολή του Παναθηναϊκού με μεγάλη καθυστέρηση κρατώντας τον φίλαθλο κόσμο του σε αγωνία.
Την αποστολή των «πρασίνων» υποδέχτηκαν 200 περίπου φίλοι του «τριφυλλιού» μέσα σε μία ατμόσφαιρα μαγική για την ομάδα όπου αποθέωσαν τους παίκτες του Γιάννη Αναστασίυο και τον Δημήτρη Σαραβάκο ένω ζήτησαν και «διπλό»!
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!