
Τροχονόμος έχασε τη σφυρίχτρα του και σφύριζε με το στόμα στους οδηγούς στη Δουκίσσης Πλακεντίας σήμερα το πρωί...
Και ενώ το μποτιλιάρισμα σταδιακά άρχισε να προκαλεί εκνευρισμό στους οδηγούς, ο συγκεκριμένος τροχονόμος -άθελά του βέβαια- προκάλεσε χαμόγελα με την αυθόρμητη κίνησή του να σφυρίζει στα ΙΧ και να προσπαθεί να τα βάλει σε μια σειρά, θυμίζοντας εικόνες χωριού.
Πάντως, ο διαφορετικός τρόπος που επέλεξε ο συγκεκριμένος τροχονόμος για να βοηθήσει στην κυκλοφορία των ΙΧ ήταν και διασκεδαστικός και επιτυχημένος: και την κίνηση κατάφερε να ρυθμίσει και οι οδηγοί έφυγαν από το σημείο χαμογελώντας.
Play ButtoΠηγή
http://www.iefimerida.gr/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...