ΝΕΟ ρεσιτάλ του άρχοντα σε δημοσιογράφους...Πως τους αποκάλεσε; [video] « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

ΝΕΟ ρεσιτάλ του άρχοντα σε δημοσιογράφους...Πως τους αποκάλεσε; [video]









Συνέντευξη Τύπου έδωσε πριν λίγη ώρα ο Νότης Σφακιανάκης, αποκαλώντας...
μεταξύ αστείου και σοβαρού τους δημοσιογράφους "ρουφιάνους" καθώς μερικοί μαγνητοσκόπησαν πλάνα με τα κινητά τους τηλέφωνα από τις πρόβες του δημοφιλή τραγουδιστή.










tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook