Στη διαδρομή έπαθε ακατάσχετη αιμορραγία και όταν έφτασε τελικά στο Νοσοκομείο της Πάφου ήταν πολύ αργά για το αγέννητο κοριτσάκι της, το οποίο γεννήθηκε νεκρό.
Ο Δήμαρχος της Πόλης Χρυσοχούς, δήλωσε στο Μέρα μεσημέρι του ΑΝΤ1, πως στις δέκα χθες το πρωί έγκυος συνοδευόμενη από το σύζυγό της μετέβη στο νοσοκομείο της Πόλης Χρυσοχούς παραπονούμενη για πόνους. Εξετάστηκε από τον επί καθήκοντι ιατρό των πρώτων βοηθειών και σύμφωνα με τα όσα λέχθηκαν δεν παρουσίαζε συμπτώματα τοκετού ούτε είχε αιμορραγία.
Στη συνέχεια όπως ανέφερε ο κ. Οδυσσέως, παραπέμφθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Πάφου όπου εκτιλύχθηκε το τραγικό γεγονός.
Φαίνεται είπε ο κ. Οδυσσέως ότι κρίθηκε πως μπορούσε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο με ιδιωτικό αυτοκίνητο και όχι με ασθενοφόρο. Για ακόμα μια φορά σημείωσε ο κ. Οδυσσέως προκύπτει η ανάγκη για αναβάθμιση των υπηρεσιών και των υποδομών υγείας στην Πόλη Χρυσοχούς. Ανέφερε μάλιστα ότι τον περασμένο Μάιο σε συνάντηση στο Υπ. Υγείας, συζητήθηκαν τα προβλήματα κάλυψης του προσωπικού ασθενοφόρων στην Πόλη Χρυσοχούς.
Μάλιστα δόθηκαν οδηγίες για προσληψη δύο εκτακτων οδηγών εντός δύο βδομάδων και μέχρι τα Χριστούγεννα θα προσλαμβάνονταν 14 οδηγοί έτσι ώστε να υπάρχουν δύο οδηγοί ανά βάρδια.
Δυστυχώς όμως για ακόμα μια φορά μας πρόλαβαν τα γεγονότα..
Ο Δήμαρχος της Πόλης Χρυσοχούς, δήλωσε στο Μέρα μεσημέρι του ΑΝΤ1, πως στις δέκα χθες το πρωί έγκυος συνοδευόμενη από το σύζυγό της μετέβη στο νοσοκομείο της Πόλης Χρυσοχούς παραπονούμενη για πόνους. Εξετάστηκε από τον επί καθήκοντι ιατρό των πρώτων βοηθειών και σύμφωνα με τα όσα λέχθηκαν δεν παρουσίαζε συμπτώματα τοκετού ούτε είχε αιμορραγία.
Στη συνέχεια όπως ανέφερε ο κ. Οδυσσέως, παραπέμφθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Πάφου όπου εκτιλύχθηκε το τραγικό γεγονός.
Φαίνεται είπε ο κ. Οδυσσέως ότι κρίθηκε πως μπορούσε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο με ιδιωτικό αυτοκίνητο και όχι με ασθενοφόρο. Για ακόμα μια φορά σημείωσε ο κ. Οδυσσέως προκύπτει η ανάγκη για αναβάθμιση των υπηρεσιών και των υποδομών υγείας στην Πόλη Χρυσοχούς. Ανέφερε μάλιστα ότι τον περασμένο Μάιο σε συνάντηση στο Υπ. Υγείας, συζητήθηκαν τα προβλήματα κάλυψης του προσωπικού ασθενοφόρων στην Πόλη Χρυσοχούς.
Μάλιστα δόθηκαν οδηγίες για προσληψη δύο εκτακτων οδηγών εντός δύο βδομάδων και μέχρι τα Χριστούγεννα θα προσλαμβάνονταν 14 οδηγοί έτσι ώστε να υπάρχουν δύο οδηγοί ανά βάρδια.
Δυστυχώς όμως για ακόμα μια φορά μας πρόλαβαν τα γεγονότα..
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...