"Μαμά, είμαι όμηρος" – Το sms του τρόμου « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

"Μαμά, είμαι όμηρος" – Το sms του τρόμου

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   12:20 μ.μ.  |  Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014


Της κόπηκαν τα πόδια από τον τρόμο όταν έφτασε το κινητό της ένα μήνυμα. Ήταν από τον γιο της, ο οποίος την ενημέρωνε πως βρίσκεται όμηρος μέσα στην καφετέρια του Σίδνεϊ.
«Μαμά, είμαι στην καφετέρια Lindt στο Σίδνεϊ» ήταν το μήνυμα που έφτασε στο κινητό της Μελ, όπως είπε η ίδια στο ραδιόφωνο 2GB.

«Η καρδιά μου σταμάτησε», περιέγραψε η γυναίκα. Και το πρώτο που έκανε ήταν να ρωτήσει τι συμβαίνει και αν είναι καλά εκείνος.

Την τελευταία φορά που μίλησε με τον γιο της ήταν όταν της έστειλε πως "είμαι καλά μαμά, δεν μπορώ να μιλήσω".

Εδώ και ώρες βρίσκεται σε εξέλιξη η υπόθεση ομηρίας σε καφετέρια του Σίδνεϊ όπου ένας άνδρας που δηλώνει τζιχαντιστής κρατά ομήρους τουλάχιστον 30 ανθρώπους.

Πηγή: au.news.yahoo.com
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...