
Ένα εκπληκτικό φωτορεπορτάζ αποδεικνύει ότι η δύναμη της φύσης είναι πολύ δυνατότερη από αυτή των ανθρώπων και των δημιουργημάτων τους...
Κανένα κτίριο, πλοίο ή αντικείμενο μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην ανάπτυξη της φύσης. Στο πέρασμά της, όταν η παρουσία του ανθρώπου αδρανεί, κατακτά τα πάντα.
Δείτε τις συγκλονιστικές φωτογραφίες
tromaktiko
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...