
Δακρυγόνα, μολότοφ, χειροβομβίδες κρότου λάμψης και «αύρες» συνθέτουν το σκηνικό που διαμορφώνεται στην περιοχή των Εξαρχείων μετά την ολοκλήρωση της απογευματινής πορείας στο κέντρο της Αθήνας, η οποία πραγματοποιήθηκε σε έντονα φορτισμένη ατμόσφαιρα...
Διαδηλωτές πέταξαν μολότοφ σε διμοιρίες των ΜΑΤ στη συμβολή των οδών Μπουμπουλίνας και Στουρνάρη στα ΕξάρχειαΣτη συμβολή των οδών Μπουμπουλίνας και Στουρνάρη ομάδα -αποτελούμενη από 100 άτομα περίπου- πέταξε μολότοφ σε αστυνομικούς, οι οποίοι απάντησαν με χρήση χημικών. Η ατμόσφαιρα στο σημείο ήταν αποπνιχτική για αρκετή ώρα. Υπενθυμίζεται πως στο ίδιο σημείο πριν από μια εβδομάδα είχε σημειωθεί η επίθεση σε λεωφορείο της ΕΘΕΛ.
Τα επεισόδια επεκτάθηκαν με ταχύτητα και στους γύρω δρόμους. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα ακούγονταν εκκωφαντικοί θόρυβοι από τις βομβίδες κρότου λάμψης που πετούσαν δυνάμεις των ΜΑΤ για να διαλύσουν τους διαδηλωτές. Κάδοι απορριμμάτων παραδόθηκαν στις φλόγες στη συμβολή των οδών Βαλτετσίου και Μπενάκη, ενώ πληροφορίες κάνουν λόγο για εκδήλωση πυρκαγιάς σε διαμέρισμα α΄ ορόφου πολυκατοικίας.




tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!