
Μπορεί όλα τα sites να ασχολούνται με το αν θα συνεχίσει ή όχι την εκπομπή της στον Alpha, αλλά η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου δεν πτοείται. Αποφάσισε να κάνει ένα μίνι ταξιδάκι στην Αράχωβα, να γεμίσει τις μπαταρίες της...
Σύμφωνα με το fthis.gr, σήμερα το μεσημέρι, δημοσίευσε τη φωτογραφία που βλέπετε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram γράφοντας ως λεζάντα: «#arachova #free #spirit # nature #interview #christmas mood».

H Κωνσταντίνα Σπυροπούλου δεν ταξίδεψε μόνη της στο όμορφο μέρος, αλλά έχοντας στο πλευρό της τον φίλο της, Νάσο Παπαργυρόπουλο που επίσης μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram δημοσίευσε φωτογραφία από την γραφική τοποθεσία.
tromaktiko
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...