
Δεν είδαμε τον ξανθό άγγελο χθες στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Λεβαδειακό αλλά, ευτυχώς, εμφανίστηκε άλλος ξανθός άγγελος...
Ο λόγος για την κυρία της φωτογραφίας, που αναπλήρωσε επάξια το κενό που δημιούργησε η απουσία της Εμμανουέλας στην εξέδρα του Γεντί Κουλέ.
Τι λέτε κι εσείς;
tromaktiko
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...