«Είχα δύο επιλογές. Ή να καώ ή να πνιγώ». Η συγκλονιστική περιγραφή του οδηγού που σώθηκε από την κόλαση της φωτιάς στο Norman Atlantic, αποκαλύπτει το μέγεθος της τραγωδίας.
«Έβρεχε φωτιά, λάβα», λέει ο οδηγός και συμπληρώνει: «Αναγκάστηκα να βουτήξω στη θάλασσα. Είπα καλύτερα να πνιγώ, παρά να καώ».
Δείτε το βίντεο από το MEGA
enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!