Παιδιά μολύνθηκαν με HIV έπειτα από μετάγγιση αίματος « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Παιδιά μολύνθηκαν με HIV έπειτα από μετάγγιση αίματος

Τουλάχιστον 10 παιδιά από το Πακιστάν που υποβάλλονταν σε μεταγγίσεις αίματος βρέθηκαν θετικά στον ιό HIV, όπως ανέφεραν...
αξιωματούχοι σήμερα, την ώρα που ένας κορυφαίος γιατρός της χώρας προέβλεψε ότι η ανακάλυψη αυτή ενδέχεται να είναι η «κορυφή του παγόβουνου».

Τα παιδιά, ηλικίας 5- 16 ετών, υποβάλλονταν συχνά σε μεταγγίσεις αίματος στο πλαίσιο της θεραπείας για την αιματολογική νόσο της μεσογειακής αναιμίας, δήλωσε η καθηγήτρια Γιασμίν Ρασίντ, γενική γραμματέας της Συνομοσπονδίας Συλλόγων για τους Πάσχοντες από Μεσογειακή Αναιμία του Πακιστάν, μίας κοινοπραξίας φιλανθρωπικών εταιρειών που προσφέρει τα χρήματα για τις μεταγγίσεις αίματος σε 22.000 παιδιά.

«Οι περισσότεροι από τους επαγγελματίες δωρητές αίματος είναι χρήστες ναρκωτικών ουσιών» κατήγγειλε ο Τζαβέντ Άκραμ, αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Ιατρικών Επιστημών του Πακιστάν

«Νομίζω ότι τα κρούσματα αυτά ενδεχομένως αποτελούν την κορυφή του παγόβουνου. Πρόκειται για σκάνδαλο» υπογράμμισε ο ίδιος.

«Είναι σοκαριστικό. Ζήτησα να συνταχθεί μία έκθεση για αυτό το περιστατικό», δήλωσε η Σάιρα Αφζάλ Ταράρ, η υπουργός Υγείας της ομοσπονδιακής κυβέρνησης του Πακιστάν.
Left. Gr  

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook