Facebook με... “dislike” « aitoloakarnanianet

Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Facebook με... “dislike”




To Facebook σκέφτεται έναν τρόπο να προσθέσει το “dislike...
” στα posts που γίνονται στο δημοφιλές κοινωνικό μέσο δικτύωσης, δήλωσε ο ιδρυτής της ιστοσελίδας, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, καθώς το “dislike” είναι μία από τις λειτουργίες που ζητούν περισσότερο οι χρήστες του Facebook.

Όπως αναφέρει το pcmag.com , στο Facebook, το πλήκτρο “like” πατιέται καθημερινά 4,5 δισεκατομμύρια φορές.


Μάλιστα σύμφωνα με τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ , στο Facebook ψάχνουν τρόπους να προσφέρουν έκφραση σε περισσότερα συναισθήματα. Πολύ άνθρωποι μοιράζονται στιγμές λύπης από τη ζωή τους στο Facebook και οι φίλοι τους αισθάνονται περίεργα να πιέζουν “like” σε αυτές τις περιπτώσεις.

tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook