EΞΑΛΛΟΣ ο Νότης Σφακιανάκης: «Γι αυτό ψηφίζετε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ… Ήμαρτον…» (ΒΙΝΤΕΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

EΞΑΛΛΟΣ ο Νότης Σφακιανάκης: «Γι αυτό ψηφίζετε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ… Ήμαρτον…» (ΒΙΝΤΕΟ)

Κατηγορία LIFESTYLE στις   8:30 μ.μ.  |  Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

notis1
Η δισκογραφική εταιρεία του Νότη Σφακιανάκη, Cobalt Music, διοργάνωσε μια βραδιά παρουσίασηςτων νέων του τραγουδιών, στο Gazoo.
Μάλιστα για τη βραδιά, εκτός από τους συντελεστές του δίσκου και την Πέγκυ Ζήνα, η οποία θα τραγουδήσει φέτος μαζί του, είχαν πάει και πολλοί θαυμαστές του, να απολαύσουν τον αγαπημένο τους καλλιτέχνη.
notis2
Ο νέος τρόπος παρουσίασης τραγουδιών κάποιου καλλιτέχνη έχει πλέον αλλάξει. Αντί να τραγουδήσει τις νέες του επιτυχίες, κάθεται μπροστά από ένα τραπεζί με το cd στο χέρι, προλογίζει τα τραγούδια με τη σειρά και όλοι μαζί ακούνε το playback.
notis3
Κάπως έτσι έγινε και στην περίπτωση του Νότη, ο οποίος δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του. Μετά τα πρώτα 10 τραγούδια και τις φιλοσοφίες του καλλιτέχνη, φαίνεται πως ο κόσμος κουράστηκε να είναι όρθιος και έκανε μια μικρή φασαρία την ώρα που μιλούσε ο τραγουδιστής. Αυτό ήταν. Ο Νότης έχασε την ψυχραιμία του, σταμάτησε να προλογίζει το επόμενο τραγούδι και επιτέθηκε στους φαν του.
notis4
«Σωπάστε βρε λιγάκι πια. Σταματήστε λίγο. Ήμαρτον. Δηλαδή δεν μπορούμε να πούμε δυο κουβέντες σοβαρές και είσαστε συνέχεια στο κουτσομπολιό. Ήρεμα ρε παιδιά. Ήσυχα πια μια φορά. 3 φορές το έχω πει μέχρι τώρα. Κάνετε πανηγύρια από πίσω και δεν μας ακούτε. Γιατί είσαστε εδώ πέρα; Σας λένε κάποιοι άνθρωποι πράγματα που δεν σας τα λένε συχνά, ούτε οι δάσκαλοι σας στο σχολείο, ούτε η μαμά και ο μπαμπάς σας. Γι” αυτό ψηφίζετε Πασόκ και Νέα Δημοκρατία. Σας λένε κάτι και δεν το ακούτε. Αν δεν το ακούσεις σωστά πως θα καταλάβεις; Ακούστε λιγάκι και μην παραμιλάτε», ξέσπασε ο τραγουδιστής…
 Δείτε το χαρακτηριστικό βίντεο
followme.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...