Αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει, νεαρός Αγρινιώτης « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει, νεαρός Αγρινιώτης



Απόπειρα αυτοκτονίας προσπάθησε να κάνει ένας 16χρονος.

Σήμερα στις 3 τα ξημερώματα, ένας νεαρός 16 ετών στο Αγρίνιο, προσπάθησε να δώσει να τέλος στη ζωή του καταναλώνοντας πολλά χάπια. Ευτυχώς όμως τον πρόλαβαν οι οικείοι του και τον μετέφεραν στο νοσοκομείο, όπου και διέφυγε τον κίνδυνο. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νεαρός έπασχε από κατάθλιψη

http://agrinioreport.com/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook