Τιμωρήθηκαν επτά μαθητές για το περιστατικό της εκδρομής « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Τιμωρήθηκαν επτά μαθητές για το περιστατικό της εκδρομής

στις   11:45 μ.μ.  |  Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014



Σχετικά με τον περιστατικό που συνέβη σε σχολική εκδρομή Λυκείου του Πύργου, και για το οποίο έχουμε αναφερθεί εκτενώς, χθες...
υπήρξαν νεότερες εξελίξεις με την τιμωρία των υπεύθυνων.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του patrisnews.com, ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου, παρουσία του Διευθυντή, πραγματοποίησε πολύωρη σύσκεψη, και αφού εξέτασε πολύ προσεκτικά τις μαρτυρίες των μαθητών αλλά και το υλικό που κατασχέθηκε από κινητό τηλέφωνο, αποφάσισε να επιβάλει σαν «ποινές», σε δύο μαθητές την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος και σε άλλους 5 την πενθήμερη αποβολή από τα μαθήματά τους.

tromaktiko
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...