Άλλη μια νύχτα με γκαζάκια και μολότοφ « aitoloakarnanianet

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Άλλη μια νύχτα με γκαζάκια και μολότοφ

Άλλη μια νύχτα με γκαζάκια και μολότοφ
Μικρές υλικές φθορές προκλήθηκαν από επίθεση με γκαζάκια που σημειώθηκε λίγο μετά τη 1.00 στον προαύλιο χώρο του δημαρχείου Καισαριανής.
Επίσης, χθες στις 19.00 περίπου 20 μοτοσικλετιστές επιτέθηκαν με βόμβες μολότοφ σε γραφεία συνδέσμου του Ολυμπιακού επί της Θηβών και Λ. Αθηνών.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook