Νατάσα Καραμανλή: Εγώ του λέω να κάτσει σπίτι! « aitoloakarnanianet

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Νατάσα Καραμανλή: Εγώ του λέω να κάτσει σπίτι!

Νατάσα Καραμανλή: Εγώ του λέω να κάτσει σπίτι! Ηταν ομιλήτρια σε εκδήλωση για τον καρκίνο του μαστού

ς ομιλήτρια σε εκδήλωση για τον καρκίνο του μαστού βρέθηκε στο Κιλκίς η Νατάσα Καραμανλή. Η σύζυγος του πρώην πρωθυπουργού, παρά το γεγονός ότι επρόκειτο για επαγγελματικό ταξίδι, δεν παρέλειψε να κάνει το σχόλιό της, όταν ρωτήθηκε για τις προθέσεις του Κώστα Καραμανλή.

«Θα πάει για Πρόεδρος της Δημοκρατίας ή θα καθίσει σπίτι του;» ήταν η ερώτηση που σύμφωνα με την εφημερίδα Δημοκρατία της απηύθυναν παρευρισκόμενοι

.«Εγώ του λέω να κάτσε σπίτι» απάντησε η κ. Νατάσα Καραμανλή.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook