Υπάλληλος στο ταμείο της Δ.Ε.Υ.Α.Κομοτηνής αρνήθηκε να πάρει χρήματα τα οποία ήταν σε κέρματα για εξόφληση λογαριασμού.
Και μάλιστα υπόδειξε που να απευθυνθεί για να τα δώσει με την φράση “να τα πας στο μάρκετ”.
Και το πιο τραγικό απ’ όλα είναι ότι τα κέρματα ήταν αξίας ενός ευρώ(1€). Ενός ευρώ (1€) κύριε πρόεδρε της ΔΕΥΑΚ….
Ο “άριστος” αυτός υπάλληλος-σύμφωνα με το touchmagazine.gr - δεν μπορούσε να μετρήσει κέρματα αξίας ενός ευρώ…..
Τι να την κάνεις μετά την αξιολόγηση, όταν “άριστοι” τέτοιοι υπάλληλοι δεν μπορούν να μετρήσουν ένα ευρώ σε κέρματα.
Δεν χρειάζονται αξιολόγηση…..
Συμφωνείται κύριε πρόεδρε της ΔΕΥΑΚ;;;;
- Με πιο δικαίωμα κύριε πρόεδρε της ΔΕΥΑΚ… Αυτός ο υπάλληλος αρνείται την εξυπηρέτηση πολίτη του Δήμου… ενός πολίτη που θέλει να είναι εντάξει με τις υποχρεώσεις του…;;;
- Με πιο δικαίωμα κύριε πρόεδρε της ΔΕΥΑΚ… Αυτός ο υπάλληλος αρνείται να πάρει δημόσιο χρήμα… ;;;
- Με πιο δικαίωμα κύριε πρόεδρε της ΔΕΥΑΚ… Αυτός ο υπάλληλος μπορεί να προσβάλει με τέτοιο τρόπο έναν άνθρωπο που με κόπο μαζεύει τα χρήματα για την εξόφληση της οφειλής του…;;;
Είναι ντροπή κύριε πρόεδρε της ΔΕΥΑΚ…
να υπάρχουν τέτοιοι υπάλληλοι στο δημόσιο, οι οποίοι μάλιστα πληρώνονται από τους φορολογούμενους πολίτες αυτής της χώρας….
Το αν είναι αδίκημα η άρνηση είσπραξης με δημόσιο χρήμα “κέρματα” θα το κρίνεται εσείς κύριε πρόεδρε της ΔΕΥΑΚ.
Αυτό που ξέρουμε εμείς είναι ότι η κοινωνία καταδικάζει τέτοιου είδους συμπεριφορές….
Ελπίζουμε να τις καταδικάσετε κι εσείς….
Και για την ενημέρωσή σας κύριε πρόεδρε της ΔΕΥΑΚ…
Ο λογαριασμός αυτός εισπράχθηκε κατά ένα ευρώ λιγότερο….
Τα πολλά μας συγχαρητήρια στον υπάλληλο της ΔΕΥΑΚ…
makeleio.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!