Ένα μήνυμα προς τη βουλή έστειλαν δύο έφηβοι βουλευτές, μέσω ενός σημειώματος που άφησαν στα έδρανα και βρήκε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Γάκης.
Οι έφηβοι βουλευτές, Κωνσταντίνος Ηλιακόπουλος και Βαρβέρης Νικόλαος, έγραψαν σε ένα χαρτί:
«Χαιρετίσματα από τους εφήβους βουλευτές. Μην ξεχνάτε τα πραγματικά προβλήματα».
enikos
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook