Για μια ακόμη φορά,οι κάτοικοι χωριών της πεδιάδας του Μόρνου είδαν την προχειρότητα να παρασύρεται από τα νερά το Μόρνου.
Και λέμε πρόχειρη,γιατί μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηρίσει κάποιος μια χωμάτινη γέφυρα μέσα σε ποτάμι.Το πέρασμα για την ακρίβεια,που συνέδεε το Ξηροπήγαδο και την Αιτωλ/νία με την Δωρίδα στο ύψος του γηπέδου στο Ξηροπήγαδο.
Αυτό λοιπόν το πέρασμα,υποχώρησε υπό την δύναμη των νερών του ποταμού Μόρνου,έπειτα και από τις τελευταίες βροχοπτώσεις.Έτσι οι κάτοικοι πλέον είναι υποχρεωμένοι να κάνουν το κύκλο,μέσω της τ.κ.Δάφνης,στρίβοντας αμέσως μετά την παλαιά γέφυρα του ποταμού δεξιά,προκειμένου να φθάσουν στα σπίτια τους.Μια διαδρομή σαφώς μεγαλύτερη απ’αυτή που απαιτείται από το συγκεκριμένο πέρασμα.
Είναι ένα φαινόμενο που επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο τέτοια εποχή έπειτα από βροχοπτώσεις και θα πρέπει οι δύο δήμοι Ναυπακτίας και Δωρίδας μέσω των περιφερειών τους να πιέσουν για την οριστική διευθέτηση του προβλήματος με την κατασκευή μιας μόνιμης τσιμεντένιας κατασκευής
.nafpaktianews.gr| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...