Ο στολισμός της πόλης του Αγρινίου έχει ξεκινήσει εδώ και μέρες. Σήμερα υπάλληλοι του δήμου έβαλαν το δέντρο στην Πλατεία Δημοκρατίας και την φάτνη.Στήν πλατεία Δημάδη , όπου φέτος θα είναι το επίκεντρο των Χριστουγεννιάτικων δρώμενων στο Αγρίνιο λειτουργεί το παγοδρόμιο και θα πραγματοποιούνται εκδηλώσεις καθ’όλη τη διάρκεια των γιορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς τόσο στην πλατεία όσο και στην ανακαινισμένη Λαχαναγορά που βρίσκεται δίπλα ενώ θα «χτιστεί» «Παραμυθούπολη» όπου θα γίνονται απεικονίσεις παραμυθιών.
Το άναμμα του δέντρου θα γίνει αύριο στις 7 μ.μ. υπό των μελωδιών της Φιλαρμονικής, την Παιδική Χορωδία της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Αγρινίου και του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης «Η Φαντασία».
ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
![]() |
| Πλατεία Δημάδη |
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!



