
Οι φωτογραφίες της Ελένης Μενεγάκη...
και του Ματέο Παντζόπουλου στις οποίες φαίνονται να φιλιούνται στο ταξίδι τους στη Θεσσαλονίκη σχολιάστηκαν στο Πρωινό το πρωί της Τετάρτης 17 Δεκεμβρίου.
Ο Άρης Καβατζίκης, διευθυντής του περιοδικού Hello, συνεργάτης του "Πρωινό" δέχτηκε τα σχόλια των συνεργατών του για την αποκλειστικότητα του περιοδικού.
Ο Γιώργος Λιάγκας κατέθεσε κι εκείνος την άποψή του λέγοντας ότι η φωτογραφία του ζευγαριού με το καυτό φιλί κόστισε από 3000 έως 5000 ευρώ.
tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!