Πήγαν στον Εισαγγελέα Αγρινίου για τα στηθαία στην Εθνική Οδό Αγρινίου Αντιρρίου « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Πήγαν στον Εισαγγελέα Αγρινίου για τα στηθαία στην Εθνική Οδό Αγρινίου Αντιρρίου

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   4:00 π.μ.  |  Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

esa
Επαγγελματίες, κάτοικοι οι πρόεδροι του Ράδιο Ταξί και του Αστικού ΚΤΕΛ Αγρινίου, αλλά και εκπρόσωπος του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας επισκέφθηκαν σήμερα τον Εισαγγελέα Αγρινίου και τον ενημέρωσαν για την κατάσταση που επικρατεί λόγω των στηθαίων που έχουν τοποθετηθεί στην Εθνική Οδό τα τελευταία χρόνια και έχουν αποκλείσει τις επιχειρήσεις αλλά και τα σπίτια που βρίσκονταν από το 1ο χιλ μέχρι και το 5ο χιλ. Ο νομικός εκπρόσωπος τους ενημέρωσε αναλυτικά τον Εισαγγελέα για το συγκεκριμένο έργο και τις επιπτώσεις του στους επαγγελματίες αλλά και την επικινδυνότητα του. Μάλιστα ενημέρωσε τον Εισαγγελέα για το θανατηφόρο τροχαίο που έλαβε χώρα έξω από το νοσοκομείο Αγρινίου. Ο Εισαγγελέας ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους, οι οποίοι έχουν ήδη στείλει εξώδικο στην υπηρεσία που επιβλέπει το έργο,ότι θα πρέπει να καταθέσουν τα αιτήματα τους μέσω υπομνήματος ή μηνυτήριας αναφοράς.
aerasnews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...