Ο............. λατρεύει τη θάλασσα και είναι χειμερινός κολυμβητής όπως είναι γνωστό.
Ο παρουσιαστής τα Σαββατοκύριακα που βρίσκει ελεύθερο χρόνο πηγαίνει στην παραλία της Βουλιαγμένης και κάνει τις βουτιές του. Σήμερα τον βοήθησε και ο ήλιος και απόλαυσε το μπάνιο του. Στη συνέχεια «ανέβασε» φωτογραφία του instagram γράφοντας: «Πιάσαμε Χριστούγεννα... Άντε και του χρόνου!!!»
Μιλάμε λοιπόν για τον Γιώργο Λιάγκα
Πηγή: gossip-tv.gr
Ο παρουσιαστής τα Σαββατοκύριακα που βρίσκει ελεύθερο χρόνο πηγαίνει στην παραλία της Βουλιαγμένης και κάνει τις βουτιές του. Σήμερα τον βοήθησε και ο ήλιος και απόλαυσε το μπάνιο του. Στη συνέχεια «ανέβασε» φωτογραφία του instagram γράφοντας: «Πιάσαμε Χριστούγεννα... Άντε και του χρόνου!!!»
Μιλάμε λοιπόν για τον Γιώργο Λιάγκα
Πηγή: gossip-tv.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...