Λαθροθήρες εγκατέλειψαν το αμάξι για να μην τους πιάσουν « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Λαθροθήρες εγκατέλειψαν το αμάξι για να μην τους πιάσουν

Λαθροθήρες εγκατέλειψαν το αμάξι για να μην τους πιάσουν
Συνεχίζουν το παράνομο έργο τους οι λαθροθήρες στην Κρήτη.
Η Ομοσπονδιακή Θηροφυλακή εντόπισε το βράδυ της Παρασκευής (28/11) στην περιοχή της Δρακώνας στα Κεραμειά Χανίων δύο άτομα τα οποία κυνηγούσαν παράνομα λαγούς.
Μετά από πολύ ώρα παρακολούθησης και μόλις το αγροτικό αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν οι λαθροθήρες μετακινήθηκε μέσα στο σκοτάδι, τα μέλη της Ομοσπονδιακής Θηροφυλακής τους έκλεισαν το δρόμο και εκείνοι για να μην συλληφθούν εγκατέλειψαν το αυτοκίνητο και εξαφανίστηκαν στο σκοτάδι.
Το αυτοκίνητο κατασχέθηκε και οι λαθροθήρες αναζητούνται, ενώ έχουν κινηθεί όλες οι νομικές διαδικασίες που προβλέπονται.
Πηγή: flashnews.gr


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook