Έκαψαν το χασίς μέσα στην πολυκατοικία « aitoloakarnanianet

Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Έκαψαν το χασίς μέσα στην πολυκατοικία

Βόλος: Έκαψαν το χασίς μέσα στην πολυκατοικία
Συνέβη χθες το βράδυ, σε πολυκατοικία του Βόλου...
Οι ένοικοι της πολυκατοικίας κάλεσαν την Αστυνομία, λόγω της φωτιάς που ξέσπασε στο κλιμακοστάσιο.

Όταν όμως έφτασαν οι αστυνομικοί το σημείο, κατάλαβαν ότι αυτό που είχε πιάσει φωτιά ήταν... ένα σακουλάκι με χασίς
και μάλιστα βρήκαν και άλλη ποσότητα χασίς ήδη καμμένη.

Πηγή: e-volos

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook