Λίγο πριν από τις 4 το απόγευμα και με καθυστέρηση 15 λεπτών, ο Αχμέτ Νταβούτογλου πάτησε το πόδι του στην Αθήνα, όπου και θα παραμείνει μαζί με την τουρκική αντιπροσωπεία μέχρι το μεσημέρι του Σαββάτου.
Τον πρωθυπουργό της Τουρκίας υποδέχθηκε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Βασίλης Κικίλιας, και οι είκονες από το σύντομο τετ α τετ που είχαν, δεν παρέμειναν ασχολίαστες μιας και η διαφορά ύψους μεταξύ τους ήταν ιδιαίτερα εμφανής!
Ο Νταβούτογλου συναντήθηκε πρώτα με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια, και ακολούθησε η συνάντησή του με τον Αντώνη Σαμαρά.
ΔΕΙΤΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!