Εχει παραγίνει το κάκο « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Εχει παραγίνει το κάκο

10867199_10152882991510985_1517069582_n
Το αδιαχώρητο χθες το μεσημέρι στη Δήμου Τσέλιου. Λεωφορείο του αστικού ΚΤΕΛ ‘’κόλλησε’’ από τις 13:10 μέχρι τις 14:10.Μία ώρα ολόκληρη, έμεινε σήμερα το μεσημέρι εγκλωβισμένο, στην αρχή της οδού Δήμου Τσέλιου, λεωφορείο του αστικού ΚΤΕΛ μαζί με τους επιβάτες, μέχρι να έρθει η τροχαία.
Η αιτία; Συνηθισμένη στην πόλη του Αγρινίου … το όπως μας βολεύει παρκάρισμα ή ακόμη καλύτερα το αντικανονικό.
Το λεωφορείο, λόγω της ασυνειδησίας ενός οδηγού Ι.Χ,  δεν μπόρεσε να εκτελέσει τα εξής δρομολόγια: Στις 13:30, έπρεπε να πάρει μαθητές από το πολυκλαδικό λύκειο καθώς και προσωπικό του νοσοκομείου, από διάφορα σημεία της πόλης κατά το πέρασμα του. Στις 14:00, έπρεπε να παραλάβει από το νοσοκομείο Αγρινίου, τους μαθητές που κάνουν την πρακτική τους και όσους σχολούν νωρίτερα, όπως εργαζόμενες μητέρες άτομα του αιτούνται δίωρη άδεια κ.τ.λ.
Αυτά λοιπόν τα δρομολόγια. δεν εκτελέστηκαν και δυσκόλεψε έτσι η μέρα δεκάδων συμπολιτών μας.
Φωτογραφία0093Αν , λέμε αν,  υπήρχε ένας πολίτης εκείνο το χρονικό διάστημα, που έπρεπε να τον παραλάβει το ΕΚΑΒ, ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα;
Αν έχριζε η στιγμή(γιατί μιλάμε για διάρκεια μιας ώρας) την επέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, μπορούμε να σκεφτούμε ποιο θα ήταν το κόστος;  Ίσως και μια ανθρώπινη ζωή!
Αλλά … δε βαριέστε … τη δουλειά μας να κάνουμε και οι υπόλοιποι, ας βολευτούν όπως να είναι…!
Ας αναλάβουμε τις ευθύνες μας λοιπόν έτσι ώστε να μην ταλαιπωρούμε κανέναν και κανείς να μην μας ταλαιπωρεί!
Φωτογραφία0094
http://agrinioreport.com/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook