Ποια παρουσιάστρια αποχωρεί από την εκπομπή στα μέσα της σεζόν; « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Ποια παρουσιάστρια αποχωρεί από την εκπομπή στα μέσα της σεζόν;

Ποια παρουσιάστρια αποχωρεί από την εκπομπή στα μέσα της σεζόν;
Τι έγραψε η δημοσιογράφος για τους λόγους που την οδήγησαν σε αυτή την απόφαση;

Η δημοσιογράφος και τηλεκριτικός αποχωρεί από την εκπομπή JOY σύμφωνα με μήνυμα που ανάρτησε η ίδια στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook. Μπορεί η εκπομπή JOY να συνεχίζεται και μετά τα Χριστούγεννα, παρόλο που τα στελέχη του σταθμού είχαν αποφασίσει τη διακοπή της, ωστόσο η Αφροδίτη Γραμμέλη εξηγεί πως για προσωπικούς της λόγους δεν συνεχίζει τη συνεργασία της με την εκπομπή.

«Στο Joy γνώρισα υπέροχους ανθρώπους, δούλεψα όμορφα, ένιωσα αγάπη. Συνεργάστηκα με έναν υπέροχο ονειροπόλο, τον Dimitris Argyropoulos , που με στήριξε, με αγκάλιασε και με εμψύχωσε σε κάθε μου βήμα. Προσωπικοί λόγοι με αναγκάζουν να αποχωρήσω, τουλάχιστον τυπικά. Ουσιαστικά είμαι πάντα στην παρέα του Joy. Γιατί το joy είναι inside me...»


zappit.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook