Αγγελόκαστρο. Έχει και όρια η υπομονή « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Αγγελόκαστρο. Έχει και όρια η υπομονή

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   10:27 μ.μ.  |  Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Αγγελόκαστρο. Έχει και όρια η υπομονή
Είκοσι μέρες είναι έτσι ο κεντρικός ο δρόμος στο κεντρικότερο σημείο του χωριού.

Είπα να κάνω υπομονή. Η οικονομική η κρίση, η γραφειοκρατία, η αποκέντρωση, κάποια στιγμή είπα θα φιλοτιμηθούνε να το φτιάξουνε. Επικοινώνησα με όλους τους αρμόδιους φορείς. -Παιδιά εδώ υπάρχει κίνδυνος, θα έχουμε ατύχημα.

Καρατσεκαρισμένο ότι έφτασε εκεί που έπρεπε να φτάσει. Πήρε εδώ και μέρες μπροστά στα μάτια μου αμέσως τηλέφωνο η Δημοτική σύμβουλος η Ξανθή. Και η τρύπα με το κίτρινο τελάρο για τάχα προστασία εκεί στην ίδια θέση.

Έχει και τα όριά της όμως κύριοι η υπομονή. Διαβάζω τώρα στα τοπικά τα site, και «βγαίνω απ’ τα ρούχα μου». Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αγρινίου, που θα πραγματοποιηθεί στις 19 Δεκεμβρίου 2014 ημέρα Παρασκευή και ώρα 18:00, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, τα θέματα της ημερήσιας διάταξης. Ένα απ’ αυτά: Έγκριση πρωτοκόλλων προσωρινής και οριστικής παραλαβής των έργων: «Ασφαλτοστρώσεις – τσιμεντοστρώσεις – συντηρήσεις δρόμων Δημοτικής Ενότητας Αγγελοκάστρου».

Ρε άντε χαθείτε Ρεμπεσκέδες. Όλο φρου-φρού κι αρώματα, κι εξαγγελίες πλουσιοπάροχες κι εσείς. Τραβάτε στα τσακίδια από δω, πριν τσακιστεί ο κόσμος μες το ίσιωμα.

AGGELOKASTRO NEWS
Μπούτιβας Κώστας-Καστρινός
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...