Φωτιά σε κολώνα στο Ξηροπήγαδο. « aitoloakarnanianet

Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Φωτιά σε κολώνα στο Ξηροπήγαδο.


Φωτιά πιθανότατα από βραχυκύκλωμα,ξέσπασε λίγο μετά τα μεσάνυχτα σε κολόνα της ΔΕΗ επί της εθνικής οδού στο Ξηροπήγαδο (στο ύψος της Π.Υ.).

Επί τόπου έχει σπεύσει όχημα της Π.Υ. Ναυπάκτου αλλά και τεχνικό προσωπικό της ΔΕΗ προκειμένου να αποκαταστήσουν τη βλάβη.Η κυκλοφορία των οχημάτων έιχε διακοπεί προσωρινά.

Να σημειωθεί ότι είναι το δεύτερο περιστατικό εκδήλωσης φωτιάς σε κολόνα μέσα σε ένα 24ωρο μετά τη  φωτιά που είχε ξεσπάσει σε κολόνα στην Παλαιοπαναγιά χθες.
nafpaktianews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook