Πέθανε ποδηλάτης που έμεινε μόνος και αβοήθητος στον δρόμο - Συνελήφθη ο οδηγός που τον εγκατέλειψε! « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Πέθανε ποδηλάτης που έμεινε μόνος και αβοήθητος στον δρόμο - Συνελήφθη ο οδηγός που τον εγκατέλειψε!

Κατερίνη: Πέθανε ποδηλάτης που έμεινε μόνος και αβοήθητος στον δρόμο - Συνελήφθη ο οδηγός που τον εγκατέλειψε!
Ο 37χρονος ποδηλάτης άφησε την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο...
Συνελήφθη χθες το μεσημέρι (18-12-2014) από αστυνομικούς του τμήματος τροχαίας Κατερίνης, 39χρονος για ανθρωποκτονία από αμέλεια και εγκατάλειψη του χώρου του τροχαίου ατυχήματος.

Ειδικότερα, προχθές τα μεσάνυχτα, στο 2ο χλμ Επαρχιακής Οδού Κατερίνης - Καταλωνίων, Ι.Χ. επιβατηγό αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 39χρονος, συγκρούστηκε με ποδήλατο που οδηγούσε 37χρονος Ρουμάνος, με αποτέλεσμα τον θάνατο του άτυχου ποδηλάτη.

Ο 39χρονος, αμέσως μετά το τροχαίο ατύχημα, εγκατέλειψε τον χώρο και μετά από έρευνες και αναζητήσεις των αστυνομικών εντοπίστηκε και συνελήφθη.

Πηγή: seleo.gr

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook