Διαρρήκτες έσπασαν και αφαίρεσαν χρηματικό ποσό από βενζινάδικο στην Πάτρα « aitoloakarnanianet

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Διαρρήκτες έσπασαν και αφαίρεσαν χρηματικό ποσό από βενζινάδικο στην Πάτρα



Εκτεταμένες αναζητήσεις μέχρι και νωρίς τα ξημερώματα έκαναν οι αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης Πατρών και της ομάδας ...
ΔΙ.ΑΣ. προκειμένου να εντοπίσουν τους δράστες διάρρηξης που σημειώθηκε σε πρατήριο υγρών καυσίμων.

Το περιστατικό κατεγράφη λίγο πριν τα μεσάνυχτα χθες, στην οδό Μαυροκορδάτου κοντά στην περιοχή του Σκαγιοπουλείου Πατρών.

Οι άγνωστοι δράστες έσπασαν την πόρτα του βενζινάδικου, μπήκαν στο εσωτερικό, αφαίρεσαν χρήματα και εξαφανίστηκαν, σύμφωνα με μαρτυρίες, αρχικά προς το χώρο του αλσυλλίου στο Σκαγιοπούλειο.

Πηγή
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook