Το εστιατόριο ανοίγει σήμερα τις πύλες του στις εγκαταστάσεις της Διεύθυνσης Αλλοδαπών Αττικής στην οδό Π. Ράλλη στον Ταύρο
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση το εστιατόριο έχει τη δυνατότητα να παρασκευάζει καθημερινά 3.000 μερίδες φαγητού, που θα εξυπηρετούν τις ανάγκες σίτισης αστυνομικού προσωπικού αλλά και κρατουμένων.
Το νέο εστιατόριο – λέσχη διαθέτει χώρους συνολικής έκτασης 350 τ.μ., η σάλα του εξυπηρετεί ταυτόχρονα 140 άτομα και θα λειτουργεί καθημερινά από 12:00 έως 16:30 και από 19:00 έως 23:00.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!