Σύμφωνα με όσα ανέφερε πριν από λίγο ο διασωθέντας Χρήστος ΠΕΡΛΗΣ απο τα Παλίαμπελα Αιτ/νιας στους δημοσιογράφους στην Ηγουμενίτσα οι επιβάτες του πλοίου ήταν πάνω σε ένα ηφαίστειο το οποίο επέπλεε πάνω στο νερό.Επίσης ο κ.Πέρλης ανέφερε ότι το πλήρωμα δεν τους βοήθησε καθόλου και ότι η φωτιά ξέσπασε στις 4 ιώρα και το πρώτο ελικόπτερο για βοήθεια πήγε στις 2 ιώρα,και αφού πήγε και δεν μπόρεσε να τους βοηθήσει δεν τους πέταξαν ούτε ένα νερό και μία κουβέρτα.Ακόμα,μετα από ένα τέταρτο αφού ξέσπασε φωτία το πλοίο έπαθε μπλάκ άουτ με αποτέλεσμα αν μείνουν χωρίς νερό και ρεύμα και να μήν μπορούν να ρίξουν νερό στην φωτία ενώ το κατάστρωμα καιγόνταν και οι λαμαρίνες λίωνανε.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!